Hei verda og ha det bra!

Då eg onsdag kveld traska rundt i grannelaget med ei bøsse under den årlege innsamlingsaksjonen for Hei Verden, blei eg ikkje alltid teke like godt imot. Eg blei faktisk ikkje alltid teke imot i det heile tatt! I det éine huset prøvde bebuarane seg på eit vagt forsøk på å lure meg til å tru at dei ikkje var heime. Dei blei fort avslørte då eg høyrde eit raskt “hysj!”samtidig som eg skimta konturen av eit menneske som varsamt prøvde å åle seg bortover langs golvet på den andre sida av døra! I eit anna hus møtte eg på ein halvnaken, eldre herremann som sa “Hei og ha det bra!”idet han smalt døra igjen foran nasen min! Alt i alt, blei det heile ein kveld fylt med mange nye inntrykk og opplevingar til ettertanke og refleksjon.

Legg igjen en kommentar

