Dette syns åttendeklassingene om nyttårsballet

På torsdag var det nyttårsball. Alle elevene så ut til å storkose seg, men hva synes åttendeklassingene om ballet? Var det som forventet? Vi spurte tre elever fra 8C.

 

Først spurte vi Vegard fra 8C om hvordan han synes ballet var.

-Jeg hadde det fint på ballet, men det var ikke slik jeg forestilte meg det. I slutten syntes jeg det var litt mye bråk når alle bare stod og hoppa opp og ned. Jeg ville ikke ha endret på noe, men det kjekkeste var å spise middag. Maten var veldig god! Noe jeg ikke likte så godt var at de brukte så lang tid på å flytte bordene. Jeg syns DJ’en var god, men temaet var ikke så lett å pynte til.

 

Kristian fra 9C hadde det fint på ballet, men det var ikke helt slik han forestilte seg det. Han syns det var mer disco enn pardans, men dette var egentlig helt greit for han. Det kjekkeste på ballet var desserten og underholdningen, og det som var litt mindre kjekt var «dødtiden» mellom aktivitetene. Maten og temaet syntes han var ganske bra.

Nyttårsballet så noenlunde slik ut, men dette bildet er ikke fra i år.

Til slutt spurte vi Andreas fra 9C

-Jeg hadde det kjempefint på ballet, men det var ikke slik jeg forestilte meg det. Jeg trodde det skulle være mer pardans og mer sånn som jeg ser på TV, men jeg syns egentlig det er helt greit at det ikke var så mye pardans. Noe jeg ville endret på var lengden på discoen, jeg syns den varte i cirka en halv time for lenge. Jeg syns ballet heller burde vært plassert på en fredag så vi ikke bir så trøtte neste dag, men tiden på døgnet det startet var fin. DJ’en og maten var god bortsett fra at Markus og Martinius ikke er favoritten. Tema var ganske greit.

 

Til slutt spurte vi dem om de syns temaet frost eller hollywood var best. De mente at frost kanskje kunne være litt enklere å pynte etter.

Vi kan konkludere om at de likte ballet, men det ikke var helt som forventet. Det virket som at de syns ballet var bedre enn forventningene ettersom at de ikke hadde så lyst til å danse pardans.

 

Skrevet av Nora og Erica 9A

Legg igjen en kommentar

