Polarekspressen

    Polarekspressen

 

Navn på filmen: Polarekspressen

Årstall: 2004

Regissør: Robert Zemeckis

Hva er regissøren kjent for: Han er kjent for å lage filmer

Sjanger: Animasjon

Skuespillere: Anders Hatlo, Aslak Maurstad, Christoffer Staib, Erik Skøld,Majken Kolle Riskild, Stinius Maurstad, Helge Winther-Larsen

Mottagelse da filmen kom ut92 % likte denne filmen

 

Sammendrag

I polarekspressen handler det om en gutt som starter ved å ikke tro på julenissen men en natt til julaften kommer det et tog og plukker opp barn som ikke tror på julenissen og tar de med til nordpolen og etter det tror alle barna på julenissen.

 

Filmopplevelse

Da jeg så filmen syntes jeg det ikka at det var så spennende siden jeg har sett den mange ganger så jeg syntes den var kjekker da jeg var yngre så jeg anbefaler den til de på barneskolen og under.

 

Det beste med filmen

Jeg synes det beste med filmen var da de kom frem til nordpolen forde da skjedde det mye spennende og barna hadde det gøy.

 

Min mening med filmen

Jeg syntes filmen var litt kjedelig fordi jeg har sett den mange ganger og den passer best for de som er yngre.

 

Anbefales for unge mellom 6-11 år og jeg gir terningkastterning-4

Legg igjen en kommentar